loading...
وبلاگ مدرسه علامه حلی 2(استعدادهای درخشان) استان همدان
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ضرب المثل 1 4 49 modir
سیدعلیرضاحسینی بازدید : 36 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (3)

سلام

اینم پروژه ی رایانه 

برای دانلود باید عضو سایت بشی بعد بری ادامه مطلب

خیلی براش زحمت کشیدم پس یه نظرهم بدید.

به خدا اگه عضو شی ضرر نمی کنی فقط 20 ثانیه طول میکشه.پش عضو شو و از این مطلب لذت ببر.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1392/11/18 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

damet garm
پاسخ : ممنونم از لطفت فقط به جای فینگلیش

از پارسی استفاده کن.

این نظر توسط hamid در تاریخ 1392/11/18 و 10:54 دقیقه ارسال شده است

بد نبود
پاسخ : پدر صلواتی بد نبود .من خودم و کشتم تا اینو برای شما آماده کنم تا فردا صفر نشید.بازم به تو که نظر دادی

این نظر توسط علی جوادی نظام در تاریخ 1392/11/16 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

سید خیلی داغونه کار نمیکنه من خودم نوشتم میخوای برات بفرستمشکلک
پاسخ : نه .من مطمن هستم کار میکنه.اشتباه کپی کردی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت کلاس101باهدف اشتراک گذاشتن تحقیقات وپژوهشات انجام شده توسط دانش آموزان کلاس راه اندازی شده و توسط سید علیرضا حسینی مدیریت می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 475
  • بازدید کلی : 4,722